nicolescualexandrulucian

A great WordPress.com site

6 Octombrie 2012

with 18 comments

https://nicolescualexandrulucian.wordpress.com/

Dupa discutia de vineri seara in direct la B1 Tv in care se identifica de catre mai multe persoane un evident abuz din partea lucratorilor din Ministerului Administratiei si Internelor impreuna cu Ministerul Justitiei, am decis sa inaintez o plangere catre comandantul politiei Sibiu astfel incat sa pot analiza daca actiunile posibil abuzive de vineri au avut macar un suport juridic.

am adaugat aici o scanare a copiei dupa plangerea inaintata catre seful politiei Sibiu.

plangere politia Sibiu

Nota adaugata 7/10/2012  –   Din analiza unor inregistrari audio personale se pare ca agentul care a initiat amenintarea cu privire la „plantarea de material incriminator” este Comisarul Coman.

In perioada cat am fost deposedat de telefon, au fost sterse ultimele 2 inregistrari si de asemenea ecranul telefonului zgariat in mod deliberat pur si simplu din rea vointa. unul dintre politisti are avea acelasi model de telefon, aceasta informatie o consider relevanta pentru cunostintele meniului telefonului, functiilor si locurile de salvare a fisierelor media.

totusi ceea ce e cel mai interesant este ca atunci cand au sters urmele, nu au observat ca telefonul meu este inca setat pe ora londrei, care este cu 2 ore in urma, astfel incat unele din cele mai importante inregistrari au ramas.

inregistrarile cu tipetele mele de ajutor in sectia de politie au fost din pacate sterse, doar ca exista totusi un martor care nu e ofiter de politie, si anume un avocat, care la randul domniei sale a fost si dansul procuror.

Nota adaugata azi dupa plangerea la parchet

https://plus.google.com/u/0/photos/117284271555375591737/albums/5797278264986856097/5797278264128192434

aceste poze au fost facute de mine in timp ce vorbeam la telefon si ma plimbam prin sibiu asteptand programarea cu presa

nu-i asa ca-i frumos peisajul?

Written by nicolescualexandrulucian

Octombrie 7, 2012 la 9:52 am

Publicat în Uncategorized

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] “Subsemnatul Nicolescu Alexandru Lucian (…) va rog respectuos sa-mi comunicati detaliile ordonantei judecatoresti in care s-a pus in executare mandatul de aducere in vederea prelevarii de material biologic din data de ieri 05.10.2012 semnat de procurorul DIICOT Dl. Nan Florin, deoarece nu mi s-au adus la cunostinta aceste informatii, nu mi s-a pus la dispozitie o copie a mandatului, ca de altfel nici un fel de documentatie pe care sa o pot pastra”, se arata in plangerea publicata si pe blogul sau. […]

  2. sa imi bag ceva in ei de securisti imputiti, aia merita sa nu mai vada lumina zilei vreo 10 ani.

    dorel

    Octombrie 7, 2012 at 10:18 pm

  3. Daca Ceausescu a fost dictator sunt curios ce sunt actualii In tara asta nu este democratie, este dictatura furtului institutionalizat, dictatura hotiei, dictatura lipsei de respect, dictatura minciunii si a prostiei! Din pacate l-am omorat pe ceausescu pentru ce ii lasam pe actualii sa traiasca! Nu critic un partid sau altu pentru ca nu am culoare politica ci critic intreaga clica (ar merita sa zic cocina) politica care sub acoperirea votului si a scandalului liber au reintrodus DICATURA si cenzura! In cazul de fata, chiar daca ar fi vinovat de ceva, autorul acestei povesti incredibile este o victima o victima a huliganismului vremurilor in care traim, o victima a mizeriei umane si a unor militieni oligofreni demni de filmele cu Stan si Bran! Nu stiu eu ce as fi facut in situatia data dar probabil as fi devenit violent ( sunt suficient de masiv incat sa pot sa devin violent cu niste otrepe agramate cu curul lat de la sezut si rezolvat cazuri in birou) verbal si poate chhiar si fizic daca ar fi indraznit sa faca ceva fara prezenta unui avocat ( dar din spatele tastaturii toti suntem zmei)! Eu personal imi doresc un nou 25 Decembrie sangeros, un 25 Decembrie in care scapam de gunoaiele care ne conduc, un 25 Decembrie in care sa reinventam moralitatea, bunul simt, dreptatea si EGALITATEA in drepturi, un 25 Decembrie in care hotii si vardistii sau mai bine zis acesti haiduci moderni (care fura de la saraci pentru bogati) au parte de ce a avut Ceausescu in 25 Decembrie 1989 . Sincer citind ce se intampla mai nou parca mi se face si frica de ce pot pati comentand public punctul meu de vedere dar data fiind istoria (tatal meu a fost urmarit de secu si noroc cu revolutia ca altfel….) familiei voi continua sa imi exprim si sustin punctul de vedere in mod public!!!

    Hell

    Octombrie 8, 2012 at 4:24 am

  4. Felicitari d-le. Daca toti cetatenii s-ar comporta asa viata in Romania ar fi mai buna.

    Cristian

    Octombrie 8, 2012 at 5:28 am

  5. E posibil sa se poata recupera inregistrarile sterse.

    Alter No

    Octombrie 8, 2012 at 7:48 am

    • Va rog informatii suplimentare, sunt foarte interesat, modelul este iphone 4 16gb ios 5.1.1 adaptat cu absinthe untethered
      multumesc pentru comentariu

      nicolescualexandrulucian

      Octombrie 8, 2012 at 7:56 am

      • cobra

        Octombrie 8, 2012 at 8:22 pm

      • Cei de la SaveData se lauda ca ar putea-o face (www.savedata.ro), numai ca nu-s in Sibiu ci in Cluj. Dar presupun ca n-ar fi mare problema distanta asta.

        (Nu, nu vreau sa le fac reclama, nici macar nu-i cunosc, doar am auzit de ei si m-am gandit ca poate te pot ajuta.)

        TD

        Octombrie 8, 2012 at 8:36 pm

      • Tot respectul pentru lupta depusa si felicitari pentru rezultate!
        PS: pentru a nu corupe datele deja sterse (recuperabile, totusi) recomand nefolosirea telefonului (da, inchis de tot pana la tentativa de recuperare)

        www.sieempi.eu

        Octombrie 9, 2012 at 6:58 pm

      • nu am stiut asta, asa ca am mai facut poze, filmulete, dar acum schimb simul in alt telefon si il inchid pe cel in cauza.
        problema e ca de cateva zile bateria nu mai tine mai deloc, se consuma foarte foarte repede.

        nicolescualexandrulucian

        Octombrie 9, 2012 at 8:31 pm

  6. Alexandru, regret teribil ceea ce ti s-a intamplat, dar te admir la maxim pentru demersurile tale!
    Scrii ca ti s-au sters inregistrarile incriminante. Te rog sa consider faptul ca de pe niciun mediu de stocare a informatiilor nu se poate sterge in totalitate o informatie, nici prin formatare. Exista programe gratuite care recupereaza datele sterse, chiar si de pe medii formatate.
    Crede-ma, ar merita sa faci acest efort, sa recuperezi inregistrarile respective. Daca te pot ajuta cu ceva, te rog spune-mi.

    Poti cauta pe Google despre asa ceva. Eu am gasit asta:
    http://www.sharewareguide.net/guides/how-to-recover-photos-from-iphone-how-to-recover-lost-photo-files.html

    Ar trebui sa te ajute 100%

    Florin

    Octombrie 8, 2012 at 9:11 am

  7. Felicitari pentru demers, domnule Nicolescu.
    Am citit materialul de pe Hotnews, inca nu imi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva…
    Sper sa se demonstreze ca e un abuz, iar brutele de la politie sa fie pedepsite.

    Succes in tot ce faceti!

    Dorina

    Octombrie 8, 2012 at 10:00 am

  8. […] Detalii pe Hotnews şi pe blogul nicolescu alexandru lucian. […]

  9. Tot respectul pentru demersul tau si pentru curaj

    Danut

    Octombrie 10, 2012 at 12:49 pm

  10. Draga Alex, te rog sa-i raspunzi slugii ce te-a amenintat ca-ti baga plicul de heroina in buzunar, ca s-ar putea si el sa fie gasit cu un pistol in mana … si un glont in cap… cica s-a sinucis.
    Nu te speria , ei sunt niste fricosi si speriati, sunt viteji doar cand adversarul este incatusat si in sediul politiei. Politistii sunt mana armata a politicienilor si NU protectia cetatenilor.

    Atitudine

    Octombrie 10, 2012 at 5:59 pm

  11. Ai ceva noutăţi legate de recuperarea datelor? Hai, că trebuie să reuşeşti?

    cobra

    Octombrie 19, 2012 at 5:54 am


Lasă un răspuns

