nicolescualexandrulucian

A great WordPress.com site

Scrisoare catre Unchiul Sam

with 2 comments

Aceasta este scrisoarea pe care am scris-o judecatorului de caz in Martie anul acesta. tesxtul scrisorii poate fi tradus dupa cum urmeaza:

Alexandru Lucian Nicolescu

(adresa curenta din buletin)

numarul curent de telefon

Onorabile Domn sau Doamna Judecator,

Va scriu in legatura cu cazul numarul CVL001156 care il implica pe Emanuel Nicolescu, care va avea sentinta data in 14 Iunie 2012.

Il cunosc pe Emanuel Nicolescu ca si Manny de mai bine de 12 ani si suntem prieteni. Eu cred ca Manny este un om bun pentru ca m-a ajutat pe mine si pe altii in multe situatii si sper cu adevarat sa luati in considerare aceasta scrisoare cand veti lua decizia.

In Decembrie 2001 Manny cu un grup din comunitatea romaneasca din New York si-au vizitat rudele, prietenii si vecinii pentru a canta colinde de craciun si au acceptat donatii. Partea lui din banii stransi era de 95 dolari americani pe care mi i-a trimis mie in Romania cu ajutorul unui prieten impreuna cu o pereche de pantaloni, o bluza si o geaca, toate noi noute drept cadou de craciun. Acela a fost cel mai frumos cadou de craciun din foarte putinele cadouri pe care le-am primit vreo data in viata mea si am utilizat cei 95 de dolari ca sa imi repar dintii.  Stiu ca 95 de dolari nu este mult, dar am reusit sa merg la dentist si am fost capabil sa port si pantaloni noi, si bluza noua, si geaca noua, toate in acelasi timp, probabil pentru prima data in viata mea.

Cu cateva veri inainte, l-am intalnit pe Manny intr-un grup de prieteni la Marea Neagra si probabil el a observat ca ori dinti mei, hainele mele sau eu in general am nevoie de ceva ajutor, si in periada sfanta a craciunului s-a gandit la mine, „baiatul sarac din Romania” cu acelasi nume. Am acum 34 de ani si plang ca un copil in timp ce scriu aceasta scrisoare chiar sper ca va veti gandi la cuvintele mele cand luati decizia.

In 2003 am reusit sa obtin o slujba in Marea Britanie cu ajutorul lui Manny pentru ca am imprumutat 1000 de dolari pentru pasaport, permis de lucru in Marea Britanie, bilet de avion si prima saptamana de cheltuieli. Manny mi-a dat banii acestia fara dobanda si fara sa stie daca voi fi vreodata sa ii platesc inapoi. Acea mie de dolari a schimbat totul, am reusit sa am o slujba, o viata; mi-am cunoscut sotia in Marea Britanie iar acum avem un baietel superb care s-a nascut in ajunul anului nou din 2011, toate astea se datoreaza probabil multumita lui Manny Nicolescu.

Imi dau seama ca aveti de facut un lucru greu de a da sentinta unei persoane pe care nu o cunoasteti. Eu il cunosc pe Manny de ani de zile, stiu ca justitia este oarba, dar in cazul acesta, va rog, va rog, va rog, sa fiti bland cu prietenul meu drag.

Cu sinceritate,

Nicolescu Alexandru Lucian

Mentionez ca acest caz este foarte controversat deoarece Emanuel Nicolescu a fost judecat pentru Tentativa de Subminare a Economiei SUA (Interfering with inter-state commerce) la 4 ani dupa ce o milionara din SUA din lumea buna a fost santajata printr-o tentativa de talharie. Tentativa de Subminare a Statului American se pedepseste cu pana la 50 de ani de inchisoare cu executare iar fiind un delict federal un individ poate fi acuzat, judecat sau pedepsit in maximum 5 ani de la data faptei conform amendamentului 5 din constitutia Americana, pe cand un delict statal (tentativa de talharie, santaj etc) un individ poate fi acuzat, judecat sau pedepsit in maximum 3 ani de la data faptei.

Schimbarea incadrarii, cu un maxim de aproape 10 ori mai mare, eliminarea posibilitatii de a aplica pentru Statue of Limitations (perioada de timp in care statul poate actiona un individ in justitie), ca probe ADN fara potrivire, au modificat testul folosit, mentionand ca ADN ul nu a putut fi eliminat deoarece nu dadea bine la juriu sa se afle ca defapt nu a fost o potrivire de ADN (acid dezoxiribo nucleic unic pentru fiecare individ la teste complete dar asemanator la fiintele vii, cu alte cuvinte ADN ul era de om , barbat, din rasa alba, Emanuel Nicolescu s-a incadrat in aceste detalii, mascul humanoid, caucazian), au utilizat o marturie a fostei sotii avand ca negociere si ca punct de presiune asupra ei faptul ca Octavia Monica care inainte de casatorie nu avea drept de munca sau rezidenta in SUA, isi poate pierde cetatenia Americana prin faptul ca a dobandit-o ilegal, putandu-se dovedi ca a platit esalonat suma de 10 000 de dolari americani pentru a se casatori si obtine dreptul la rezidenta si cetatenia americana.

As putea sa imi cer scuze Monicai pentru ca dezvalui aceste „secrete” si faptul ca are o „feblete” pentru mine prin faptul ca a intrat de nenumarate ori la mine in dormitor, si desi ne-am intalnit si la Paris si la Versailles, si la Londra, totusi raspunsul meu a ramas in continuare „NU! Multumesc”.

Dar ca sa revin la problema cazului, desi Emanuel Nicolescu este cetatean Roman, nascut la Bucuresti, statul roman nu a facut nici un fel de sesizare la adresa „umflarii” acuzatiei aduse lui Emanuel Nicolescu (schimbarea incadrarii). In plus probele de ADN nu s-au potrivit cu nimic din datele gasite de FBI, ci ADN-ul lui Nicolescu „nu a putut fi exclus”. Ceea ce inseamna ca pentru autoritatile americane in acest caz o tentativa de santaj a fost clasata ca TENTATIVA DE SUBMINARE A ECONOMIEI NATIONALE,  si ca datele biologice nu s-au potrivit, ci doar ca ADN-ul lui nu a putut fi exclus.

In plus, FBI (Biroul Federal de Investigatii) a facut presiuni imense asupra unei mari parti a comunitatii romanesti din queens, New York, unele persoane si-au pierdut chiar slujba, altele au fost anuntate ca ADN-ul lor a fost gasit la locul faptei. Raspunsul genial pe care Domnul C. l-a dat autoritailor americane referitor la faptul ca au gasit ADN ul lui acolo a fost: Binenteles ca l-ati gasit, daca voi l-ati pus!

Sugestie pentru tot romanul care vrea o calatorie gratis in USA si tratament VIP, mai ales daca fiica risca sa-si piarda cetatenia americana:

Spuneti ca ati facut la fabrica un cutit! Nu va trebuie dovezi! Ieftineala, ieftineala :))

Written by nicolescualexandrulucian

Octombrie 9, 2012 la 4:27 pm

Publicat în Uncategorized

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1. felicitari pentru demers, ai aratat ca se poate – vorbesc de mizeria cu biserica si cu rahatul lor de inchiriat.

    2. despre prietenul tau, nu stiu ce sa spun… 50 de ani de inchisoare CU EXECUTARE mi se pare corect.
    copy/paste: According to the evidence presented during the trial, NICOLESCU and two other individuals, wearing masks and brandishing knives and firearms, entered a home in South Kent, Conn., shortly before midnight on April 15, 2007. The intruders bound and blindfolded two adult victims and injected each with a substance the intruders claimed was a deadly virus. The intruders ordered the victims to pay $8.5 million or else they would be left to die from the lethal injection. When it became clear that the victims were not in position to meet the intruders’ demands, NICOLESCU and his co-conspirators drugged the two residents with a sleeping aid and fled in the homeowner’s Jeep Cherokee.
    http://www.justice.gov/usao/ct/Press2012/20120817.html

    Vad ca esti vehemet pentru o taxa de 5 lei, PE BUNA DREPTATE.
    Totusi, daca maine seara ti-ar intra in casa doi mascati si s-ar purta ca prietenul tau, tu cat le-ai da inchisoare? 🙂

    Cristi

    Octombrie 10, 2012 at 10:40 am

    • 1. multumesc.
      2. Daca sunt gasiti vinovati pe buna dreptate, dupa un proces CORECT, le-as da pedeapsa atat cat spune legea care se incadreaza la fapta respectiva, nu as schimba incadrarea ca sa dea bine la contribuitorul principal al campaniei electorale
      daca ti se pare corect 50 de ani pentru o tentativa de talharie cu probe exclusiv circumstantiale, in conditiile in care pentru ucigasul dovedit al celor 2 politiste din Manchester pedeapsa e de 25 de ani cand respectivul era eliberat pe cautiune dupa suspiciune de dubla crima in care ultima utilizand o grenada defensiva, e destul de curios rationamentul tau, dar trebuie sa-l respect.
      Adica tentativa de talharie = 50 ani pentru un cetatean roman, 4 crime din care 2 politisti = 25 de ani pentru un cetatean britanic

      nicolescualexandrulucian

      Octombrie 11, 2012 at 6:15 am


Lasă un răspuns

