nicolescualexandrulucian

A great WordPress.com site

Victorie de etapa a Presei datorita Jurnalistilor

with 2 comments

        Am citit cu bucurie reactiile pozitive si comentariile de incurajare si felicitari pentru curaj ale multor persoane care si-au dat numele, au completat un nume fictiv, sau au dorit sa ramana pur si simplu anonimi.

Aceasta victorie de etapa asa cum mentioneaza Domnul Tapalaga pe pagina dansului de facebook se datoreaza de fapt presei, si nu mie ca individ. Eu am mentionat si la politie si la DNA ca voi merge mai departe si voi atentiona presa despre acea taxa care a stat in vigoare multi ani. Stau si ma intreb, oare daca lucram in Romania, as mai fi avut curajul sa denunt asa ceva? In locurile din tara in care „conducerea” e bine pusa la punct e destul de greu sa poti realiza o schimbare cat de mica. In plus odata „luat la politie” nu exista un sistem de prevenire a abuzurilor politiei, sistemul nu e de natura sa poata identifica daca acolo s-au facut abuzuri. In alte tari stiu ca exista un sistem de denuntare a abuzurilor politiei, si nu demult vedeam un filmulet pe youtube cum un politist loveste o studenta arestata pentru o acuzatie minora. O loveste cu pumnii in fata, genunchi in stomac, cap in gura, la ea in celula, fara nici un motiv, fara sa fie atacat. O tarasc si o ridica de par, intreaga greutate. Daca acest lucru s-ar fi intamplat in Romania cine ar fi putut raporta asa un abuz? Fara camere sau fara un sistem de denuntare intre politisti? va rog sa va uitati la filmuletul de mai jos si sa va imaginati ce ar spune politistii ca sa acopere asa ceva: A picat pe scari, nu eu, nu stiu domnule cine, asa a venit, etc, etc, etc

http://youtu.be/75n_-ddPA7Y

In Romania POLITISTII NU FAC ASA CEVA NICIODATA!! Stiti de ce? pentru ca nu se poate dovedi. Nu exista camere!

In 5 Octombrie eram inca la politie si treaba nu se terminase deloc, o domnisoara de la parter a intrat in biroul procurorului si a spus ca au sunat cei de la presa sa intrebe de ce sunt acuzat.

Dupa o perioada buna de timp am intrebat din nou care sunt acuzatiile, mi-au spus ca nu exista o acuzare, daca sunt arestat, au spus ca nu, daca sunt sub urmarire penala, au spus ca nu, daca pot sa plec, nu au vrut sa mai raspunda de data asta, mai ales ca presa deja suna-se.

Intr-un final, la plecare, i-am cerut domnului procuror Nunu Florin o carte de vizita pentru a-l suna daca am informatii sau nelamuriri. Domnul procuror a raspuns cu o fata grava, fara ranjetul semidoct de mai devreme ca nu are o carte de vizita si daca vreau numarul dansului de telefon sa vorbesc cu cei de la hotnews.

De aceea consier ca aceasta este intr-adevar o victorie de etapa datorata hotnews, si stiu sigur ca aceasta taxa aberanta a fost anulata datorita interventiilor presei si poate dar cu un procent foarte mic datorita felului si locurilor unde am pus problema.

Multumesc tare mult presei adevarate, chiar si celor de rea vointa pentru ca au ajutat la acoperirea unui spectru cat mai larg de persoane care sa afle despre aceste actiuni.

Written by nicolescualexandrulucian

Octombrie 10, 2012 la 6:35 am

Publicat în Uncategorized

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 9 din 10 persoane care vor citii de pe acest blog, nu au fost si nu sunt in stare sa faca o plangere sau sa scoata un sunet pentru dreptul lor. Sunt inhibati, intimidati, speriati si obisnuiti a traii cu impresia ca sunt inferiori in societate si cine sunt ei sa deschida gura sau sa faca ceva spre a adresa un mesaj de dreptate sau pur si simplu o parere personala. Fug repede acasa, trag zavoru si perdelele, se pun in pat si recapituleaza ce sa intamplat incheind cu fraza cretina (asta-i viata) . Sunt intimidati de propria lor umbra dar asteapta schimbari in societate. Schimbari de la bunul dumnezeu. Si dumnezeu asta oricat de bine voitor ar fi, daca are de a face numai cu prosti, cum sa poti raspandii bunatatea oferita daca prostu nu este in stare sa o impartaseasca si cu altii. Oricum se pare ca totusi dumnezeu nu iarta, ca daca ne-ar fi iertat poate aveam si noi o sansa ca tara sa fim undeva la un nivel mai decent. Si eu fac scandale peste scandale unde vad nedreptate, reavointa si pura prostie. Scandale care poate ajung undeva sau poate nu, ce este cert este ca m-am saturat sa vad atatea guri cascate cand imi exprim punctul de vedere. Asa cum nu sunt oameni care sa isi exprime cuvantul , asa nu sunt oameni sa fie obisnuiti sa asculte cuvantul. Traim untrun mare de oameni inhibati, care fug de comunicare ca de Dreaq. Taxa cu parohia este ca treaba cu prefectura. Daca o stiam din timp ma duceam sa ma spovedesc si impartasesc, si poate imi dadeau si carnetul auto. In 2012 nivelul de furt in romania a ajuns atat de inalt, incat hotul habar nu are cat de mult este furat. Mi se rupe sufletul sa vorbesc asa de poporul meu si de tara mea. Tara in care m-am decis sa ma repatriez. Ma duc la WC. Coming soon si in 4D

    UXÍO

    Octombrie 15, 2012 at 8:33 pm

    • Buna ziua, ma intereseaza sa stiu evolutia cazului dumneavoastra, un exemplu clar de abuz securisto-militienesc. Ati legat cumva prelevarea datelor biologice si de legatura cu tizul dumneavoastra?

      Răspuns Alexandru Lucian

      Nu s-a facut vreo legătura cu vreun caz din tara sau din lume. La momentul de fata plangerea înaintată la Parchetul Sibiu a fost trimisă la Alba-Iulia si de acolo a fost trimisă la Înalta Curte de Casație si Justiție. Am escaladat cazul către Procurorul General al României cu adaugire nesolitionare / neinformare si in termenul legal către Președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție.
      In 3 zile dacă nici Președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție nu răspunde am toate motivele legale sa depun o plângere la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.
      Suplimentar, pentru ca autoritățile Romane sa nu poată sa “arunce pisica moartă peste gardul vecinului” am depus cereri de eliberare de cazier judiciar in România (13 lei) la Scotland Yard in U.K.( 67 £) si la F.B.I. (18 $)
      In România – nu este înscris cu cazier judiciar
      In U.K. – 6 categorii de posibile inscrieri
      La toate același răspuns – NONE RECORDED
      In USA -nu am primit inca un răspuns deoarece informațiile se eliberează mult mai greu dat fiind ca nu sunt nici cetățean USA nici rezident, atasat sau alt statut care sa poată urgenta procesul de identificare si eliberare a criminal record background Check
      Singurul lucru aparent in cazier in USA e un ticket de viteza in Illinois in Noiembrie 2004 care a avut bail de $100 si care a fost plătit.

      Revenind la oierii nostrii, inca nu exista un comunicat cu “de ce am fost ridicat de acasă, ci un răspuns evaziv cu de ce nu am fost ridicat”!!

      Oricum într-o tara civilizata e de datoria autorităților din domeniu sa dovedeasca vinovatia cuiva, nu persoana in cauza sa-si dovedeasca nevinovatia, asa cum spune un mare clasic in viata: “ca nu suntem in Rusia!!! Ce mama dracu!!”

      Alexandru Lucian

      Ianuarie 5, 2013 at 6:53 am


Lasă un răspuns

